orzel
Orzeł Wierzbica
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wierzbica
|
Wysłany: Pią 15:42, 29 Lut 2008 Temat postu: Regulamin |
|
|
Regulamin forum
Rejestrując się i rozpoczynając pisanie na forum zobowiązujesz się do przestrzegania niniejszego regulaminu:
1. Opiekę nad forum sprawują Administratorzy oraz Moderatorzy. Do nich też możesz się zgłaszać z wszelkimi pytaniami odnośnie forum.
2. Możesz posiadać tylko JEDNO konto. Jeśli zapomniałeś hasła do swojego konta, skontaktuj się z Administratorem - ustawi On Ci nowe hasło.
3. Pamiętaj, że każdy ma prawo do posiadania i wyrażania poglądów, uszanuj to. A swoje poglądy wyrażaj tak aby nie obrażały innych.
4. Nie rób rażących błędów ortograficznych, składniowych i interpunkcyjnych - staraj się pisać logiczne i zrozumiale wypowiedzi. Pojawiające się rażące błędy oraz takie, które utrudniają zrozumienie wypowiedzi będą poprawiane przez moderatorów.
5. Sprawy prywatne załatwiaj przez PW (prywatne wiadomości), e-mail lub gg...
6. Na forum zabronione jest:
- Obrażanie, poniżanie lub prowokowanie innych userów. Wszelkie przejawy chamstwa, braku kultury i skrajnej nietolerancji będą karane.
- Umieszczanie na forum treści pornograficznych, drastycznych oraz linków do stron o takiej tematyce.
- Ewidentne lub też nagminne reklamowanie innych for i stron - będzie to karane ostrzeżeniem lub banem!!! Takie tematy są od razu kasowane!
- Zamieszczanie ofert w sprawie zarabiania w Internecie!
- Używanie wulgaryzmów - jeśli już musisz go użyć, zastąp je @#@#^$#@$%.
- Pisanie na forum z 'syndromem zaciętego Caps Locka' ("PisZ JaK doRoSły a NiE JaK DZIecKo!") lub z użyciem tylko wielkich liter.
- Posiadanie takiego samego avatara jak inny użytkownik - pierwszeństwo do avatara ma osoba, która jako pierwsza wstawiła go do swojego profilu.
- Umieszczanie w podpisie linków reklamujących inne fora lub storony internetowe.
- Umieszczanie w podpisie grafiki większej niż rozmiar podany w profilu (większe grafiki będą usuwane przez administrację).
7. Przed napisaniem nowego tematu użyj opcji SZUKAJ! Jeśli ktoś poruszył już dany temat, po co robić to po raz drugi? Tym bardziej, że można odgrzebywać tematy.
8. Po upewnieniu się, że temat, który chcesz założyć, jeszcze nie istnieje, przeczytaj opisy wszystkich działów i umieść go w najbardziej odpowiednim. Jeśli nie masz pewności gdzie temat pasuje najlepiej, zapytaj moderatora. Nie pisz gdzie popadnie, gdyż przysparza to tylko pracy i problemów.
9. Nazwa tematu powinna świadczyć o jego treści - łatwiej go znaleźć. Dlatego zamiast pisać "problem" czy "pomóżcie" postaraj się zawrzeć w nazwie JAKI problem Cie męczy lub JAKIEJ sprawie oczekujesz od nas pomocy.
10. Każdy, kto zacznie pisać na forum, nie stosując się do regulaminu dostaje z miejsca ostrzeżenie. Jednak wiemy, że każdy ma prawo do błędu czy pomyłki i zawsze bierzemy to pod uwagę.
4 ostrzeżenia - zakaz pisania na forum.
5 ostrzeżeń -całkowite zablokowanie dostępu na forum.
W przypadku znaczącej poprawy zachowania Administrator może cofnąć ostrzeżenia. Jednak ma to zastosowanie tylko w szczególnych przypadkach.
11. Jeśli posiadasz dużą wiedzę w jakiejś dziedzinie i pokażesz to przez inteligentne, pomocne wypowiedzi z tego zakresu, możesz zostać przydzielony przez administratora do moderacji tego działu.
12. Każdy, kto wspomoże forum od strony technicznej, finansowej czy merytorycznej może liczyć na wdzięczność wszystkich forumowiczów. W szczególnych przypadkach, przy dużej pomocy, administrator może takiej osobie przydzieli rangę VIP.
13. Przynależność do grup Moderatorzy i VIP jest wyrazem uznania dla forumowicza, jednak nie jest niczyim obowiązkiem. Jeśli administrator przydzieli cię do którejś z tych grup, a Tobie to nie odpowiada, zgłoś się do niego, a zostaniesz ze spisu usunięty.
14. Zakładając konto na forum jednocześnie wyrażasz zgodę na otrzymywanie przesyłek reklamowych.
INFORMACJE OGÓLNE OD ADMINISTRATORA:
1. Administratorami na tym forum są : Mr_thorn, MISTERANGELO, Admin.
2. Administrator na forum jest po to żeby zwracać uwagę, jeżeli ktoś łamie regulamin.
3. Jeżeli nie ma jakiegoś punktu w regulaminie, a moderator zwróci Ci uwagę, ze robisz coś źle, weź to lepiej pod uwagę.
4. Jeżeli jakiś wątek dotyczy Ciebie bezpośrednio i jest nie zgodny z prawdą , powiadom mnie o tym a sprawa natychmiast zostanie wyjaśniona.
5. Zawartość każdej wypowiedzi na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora a nie administratora (poza wiadomościami pisanymi przeze mnie) i nie ponoszę za te treści odpowiedzialności.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
1. W sprawach regulaminowych decyzje administratora i moderatorów są zasadniczo niepodważalne. Jednak my także jesteśmy ludźmi i zdarzają się nam błędy, dlatego ewentualne uargumentowane odwołania i sprostowania prosimy kierować na PW.
2. Wszystkie skargi i zażalenia w sprawie ogólnej pracy moderatorów kieruj na PW do Administratora. Pojedyncze sprawy takie jak zamknięcie tematu lub ostrzeżenie, rozwiązuj osobiście z moderatorem.
3. Regulamin może ulec zmianie, o czym użytkownicy zostaną powiadomieni.
4. Administrator stoi ponad Regulaminem.
Aktualna wersja regulaminu 04.08.2007r.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez orzel dnia Sob 11:40, 08 Mar 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|